ميخواي بدوني فرزندت چه شکلي ميشه؟


عاشق

 

www.ataturknet.tk 

يکي از مواردي که آدم خيلي دوس داره در مورد آيندش بدونه خصوصيات و قيافه فرزندشه. راهي رو به شما معرفي ميکنيم که به سادگي بتونيد همين امروز بفهميد بچه تون چه شکلي ميشه .چهره کودک شما ترکيبي از چهره شما و چهره همسر شماست! حالا تو اين اوضاع که مردم قبل از به دنيا آمدن بچشون حتي صد در صد نمي دونند که پسر يا دختر، فکر کنيد شما حتي يک عکس از بچتون تو يک سالگي دو سالگي داريد!!!


براي اينکار لازم نيست به دکتر بريد يا پيش يک جادوگر که تو گوي اش چهره فرزند شما را بهتون نشون بده! فقط کافيه پشت کامپيوتر خود بشنيد و يک عکس از خودتون و و يک عکس از همسر تون را به سايتي که در ادامه معرفي مي کنم آپلود کنيد و چهره فرزند خودتون رو ببينيد! تازه اين سايت مثل دکتر ها و جادوگر ها هيچ مبلغي از شما دريافت نمي کنه و رايگان است.همچنين اين سايت عکس هايي از افراد مشهور نيز داره (زن و مرد) که شما مي توانيد در صورت نداشتن همسر يا عکس همسر!  از آن تصاوير استفاده کنيد! شما مي توانيد از جرج بوش تا برد پيت،Angelina Jolie تا Paris Hilton و … را انتخاب کنيد يا اگر هم عکس همسرتان را داريد، تصوير او را آپلود کنيد!!!  قدم به قدم با ما باشيد تا به شما چهره فرزند آينده تان را نشان دهيم

 

1- ابتدا وارد سایت زیر شوید:   برای ورود اینجا کلید کنیدwww.makemebabies.com

www.makemebabies.com

2- در قسمت Upload Your Photo، عکسي از خود که چهره تان واضح باشد را وارد و آپلود کنيد. روي go کليک کنيد. (فرمت عکس بايد Jpeg)

3- حالا عکس شما را نشان مي دهد اگر نياز به برش دارد انجام دهيد و اگر احتياجي ندارد روي Next کليک کنيد!

4- حالا شما بايد عکس همسر خود را وارد کنيد! شما مي تواند از ليست تصاير افراد مشهور استفاده کنيد يا عکس همسرتان را آپلود کنيد. در ليست افراد مشهور چهره هاي بسياري چون :


Angelina Jolie , Brad Pitt , CRihanna , Johnny Depp  , Ashley Olsen

Britney Spears , Chris Brown , Miley Cyrus , David Beckham

و دهها چهره ديگر وجود دارد

5- چهره همسرتان را وارد بعد از آپلود تصوير را به شما نشان مي دهد که اگر خواستيد برش بدهيد، اگر هم نخواستيد روي next کليک کنيد.

اگر عکس را از ليست افراد مشهور انتخاب کرديد کار ساده تر است و شما بعد از آن صفحه ثبت نام را مي بينيد که مي توانيد از آن با کليک Skip بگذريد!

6- حالا شما عکس خود و همسر خود را مي بينيد، زير آن قاب هايي را مي بينيد که يکي از يکي زيباتر است، يکي از آنها را انتخاب کنيد تا تصوير کودک دلبندتان در آن قرار گيرد!

7- حالا بايد جنسيت او را انتخاب کنيد! شما مي توانيد تعيين کنيد پسر باشد تا دختر! يا مي توانيد اين انتخاب را به خود سايت بدهيد! از آنجا که کار از محکم کاري عيب نمي کند يکبار پسر و دفعه دوم دختر انتخاب کنيد.

8- حالا مليت که مربوط به رنگ پوست مي شود را تعيين کنيد! آفريقا (سياه پوست)، هند و اروپائي 0سفيد پوست) يا مخلط… اين سايت ادعا مي کند اگر تعيين رنگ يا مليت را به سايت بسپاريم که خودش اتوماتيک تشخيص دهد، تا 90 درصد به واقعيت نزديک تر است!!!! براي اينکار بگذاريد حالت پيش فرض که همان Auto-Detcet باشد!


9- حالا اسم فرزند خود را نيز انتخاب کنيد!


10-    در انتها روي دکمه Proceed کليک کنيد! زياد طول نميشه، مطمئن باشيد از 9 ماه بيشتر نميشه!

11-    البته اگه از ديدن واقعيت تعجب کرديد و زياد باب ميلتون نبود ناراحت نشيد، اين فقط يه نرم افزاره بيشتر جنبه سرگرمي داره و نميشه بهش زياد اعتماد کرد

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| 2 آذر 1389برچسب:,| 11:35 | مرتضی|

De$ign:khanoomi